ایران با هرگونه آتش‌بس موقت مخالفت کرده است

همشهری آنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 21:00
یک پایگاه خبری آمریکایی به نقل از منابعی خبر داد که ایران تا کنون با هرگونه آتش‌بس موقت مخالفت کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، پایگاه آکسیوس به نقل از دو منبع مشارکت کننده در مذاکرات خبر داد که ایران تا کنون با هرگونه پیشنهاد برای آتش بس موقت مخالفت کرده است.
این پایگاه خبری نوشت که میانجی‌گران همچنان در تلاش برای ترغیب ایران و آمریکا برای برگزاری نشستی مستقیم هستند اما تا کنون نتیجه نداشته است.
بر اساس گزارش آکسیوس، ایران خواستار پایان دائمی جنگ با تضمین‌های آشکار برای عدم انجام هرگونه جنگ در آینده است.
پیشتر نیز وزارت امور خارجه پاکستان خبر داده بود که تلاش های ما برای میانجیگری آتش بس بین تهران و واشنگتن در مسیر صحیحی گام برمیدارد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.