اطلاعیه شماره ۵۵ ارتش درباره حملات پهپادی به پایگاه‌های آمریکا در منطقه

افکار نیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 21:09
ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرحله دوم عملیات‌های پهپادی امروز، پایگاه‌های آمریکا در امارات و کویت را هدف حمله قرار داد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرحله دوم عملیات‌های پهپادی امروز، پایگاه‌های آمریکا در امارات و کویت را هدف حمله قرار داد.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در اطلاعیه شماره ۵۵ اعلام کرد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف ایران! فرزندانتان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مرحله دوم عملیات‌های پهپادی امروز، «رادار کشف و شناسایی موشک‌ها و پهپادهای رزمی» ارتش تروریستی آمریکا و «صنایع آلومینیوم» در امارات و «ستاد فرماندهی گردان‌های مکانیزه، زرهی و بالگردی» ایالات متحده در کویت را آماج حملات پهپادهای قدرتمند آرش2 قرار دادند.

این در حالی است که برخی رسانه‌های عربی، از شنیده شدن صداهای انفجار در کویت و امارات خبر داده‌اند.

دشمن آمریکایی صهیونی سرمایه‌گذاری قابل توجهی در صنایع آلومینیوم امارات داشته و از آن در تولید انواع جنگنده‌ها از جمله اف-۳۵ و همچنین موشک، تانک و خودروهای زرهی استفاده می‌کند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.