حمله پهپادی ارتش ایران به پایگاه‌های آمریکا در کویت و امارات

عصر ایران شنبه 15 فروردین 1405 - 21:21
ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرحله دوم عملیات‌های پهپادی خود، مواضع ارتش آمریکا در کویت و صنایع مرتبط با حوزه نظامی در امارات را هدف قرار داد. در این عملیات که با پهپادهای آرش ۲ انجام شد، ستاد فرماندهی گردان‌های مکانیزه و زرهی ایالات متحده آماج حملات قرار گرفت.

ارتش ایران اعلام کرد: «رادار کشف و شناسایی موشک‌ها و پهپاد‌های رزمی» ارتش تروریستی آمریکا و «صنایع آلومینیوم» در امارات و «ستاد فرماندهی گردان‌های مکانیزه، زرهی و بالگردی» ایالات متحده در کویت آماج حملات پهپاد‌های قدرتمند آرش ۲ قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعیه شماره ۵۵ ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

 مردم شریف ایران! فرزندانتان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مرحله دوم عملیات‌های پهپادی امروز، «رادار کشف و شناسایی موشک‌ها و پهپاد‌های رزمی» ارتش تروریستی آمریکا و «صنایع آلومینیوم» در امارات و «ستاد فرماندهی گردان‌های مکانیزه، زرهی و بالگردی» ایالات متحده در کویت را آماج حملات پهپاد‌های قدرتمند آرش ۲ قرار دادند.

این در حالی است که برخی رسانه‌های عربی، از شنیده شدن صدا‌های انفجار در کویت و امارات خبر داده‌اند.

دشمن آمریکایی صهیونی سرمایه‌گذاری قابل توجهی در صنایع آلومینیوم امارات داشته و از آن در تولید انواع جنگنده‌ها از جمله اف-۳۵ و همچنین موشک، تانک و خودرو‌های زرهی استفاده می‌کند.

این موج از حملات پهپادی در انتقام خون تمام شهدای عزیز که در حملات ناجوانمردانه ترویست‌های آمریکایی صهیونیستی به مراکز صنعتی کشور به فیض عظیم شهادت رسیده‌اند، صورت پذیرفت.

فرزندان شما در ارتش تا پای جان ایستاده‌اند و به حول و قوه الهی و دلگرمی به حضور ملت، دشمن را متوجه خطای محاسباتی در تعدی به این سرزمین خواهند کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.