واکنش نرجس سلیمانی به انتساب افراد دستگیر شده در آمریکا به سردار سلیمانی

همشهری آنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 21:38
نرجس سلیمانی در یادداشتی نوشت: منسوبین ایشان را بین قوم غیور لُرِ «برنو به دست» جست و جو کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، جماران نوشت:

در پی ادعای وزارت خارجه آمریکا مبنی بر لغو اقامت دائم و دستگیری دو عضو خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی در این کشور، خانم نرجس سلیمانی در یادداشتی کوتاه که در اختیار جماران قرار داد، نوشت:

«هو الطیف

انتساب این بنده ی خدا به شهید سلیمانی - که انشاءالله مشکلاتش حل شود - البته که قابل باور و پاسخ گویی نیست، چون اساسا هر دو خواهر زاده ایشان آقا هستند، نه خانم؛ و تا امروز کسی از خانواده و بستگان شهید سلیمانی در آمریکا سکونت نداشته و ندارد.

ولی در مورد منسوبین به شهید باید گفت که اکنون در دامنه های زاگرس، بین قوم غیور لُر برنو به دست آنها را جست و جو کنید!

تمام.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.