ادعای جدید ترامپ درباره تنگه هرمز

عصر ایران شنبه 15 فروردین 1405 - 21:47
ترامپ مدعی شد که ۴۸ ساعت از این مهلت باقی مانده و تهدیدات پیشین خود را مجددا مطرح کرد. 
ترامپ که پیش‌تر گفته بود بازگشایی تنگه هرمز را به کشور‌های دیگر واگذار می‌کند، مدعی شد که ۴۸ ساعت از مهلت بازگشایی این آبراه باقی مانده است.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که به خاطر آسیب‌های اقتصادی جنگ اخیر تحت انتقادات شدیدی قرار گرفته است، در شبکه اجتماعی تروث سوشال مهلت ادعایی خود برای بازگشایی تنگه هرمز را یادآوری کرد.
 
او در تروث سوشال نوشت: «به یاد داشته باشید که به ایران ده روز فرصت دادم تا توافق کند یا تنگه هرمز را باز کند. زمان در حال اتمام است».
 
ترامپ مدعی شد که ۴۸ ساعت از این مهلت باقی مانده و تهدیدات پیشین خود را مجددا مطرح کرد. 
 
رئیس جمهور آمریکا که به دنبال نشان دادن اقدامات اقتصادی خود است، در پست دیگری نوشت: «کسری تجاری ۵۵ درصد کاهش یافت که بزرگ‌ترین کاهش در تاریخ است. از شما متشکرم آقای تعرفه! همه اینها و همزمان خلاص شدن از ایران هسته‌ای».

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.