کشف ۴۵ تُن چوب قاچاق در لنگرود؛ ۱۳ نفر بازداشت شدند

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 22:03
لنگرود - رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنگرود از کشف ۴۵ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۴۱۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۳ نفر بازداشت و برای سیر مراحل قضایی به دادگستری معرفی شدند.

مصطفی سالم در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف ۴۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد و اظهار کرد: این محموله با ارزش ریالی معادل ۴۱۰ میلیون تومان کشف و به نفع دولت ضبط گردید.

وی افزود: در این راستا ۱۳ نفر بازداشت و جهت سیر مراحل قضایی به دادگستری شهرستان لنگرود معرفی شدند.

رفع تصرف ۱۲ هکتار از اراضی ملی

سالم با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه حفاظت از اراضی ملی تصریح کرد: ۱۲ هکتار از اراضی ملی، ساحلی و جنگلی شهرستان برابر تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگلها و مراتع کشور و برابر دستور دادستان محترم شهرستان، رفع تصرف شد.

وی افزود: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۴۸۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود که به اراضی متعلق به دولت عودت داده شد.

توزیع ۱۳ هزار اصله نهال در لنگرود

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنگرود با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه احیای جنگلها گفت: بیش از ۱۳ هزار اصله نهال جنگلی و صنوبر در سطح شهرستان لنگرود در طول یکسال گذشته توزیع شده است.

سالم در پایان خاطرنشان کرد: ۱۵۰۰ اصله نهال در نوار ساحلی چمخاله به یاد شهدای جنگ رمضان در روز طبیعت توزیع و غرس شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.