حمله به انبار علوفه در مهران بدون عایدی برای دشمن | جزئیات حمله‌های صبح امروز به مهران از زبان فرماندار | دشمن سوله خالی را زد

همشهری آنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 22:08
فرماندار مهران اعلام کرد حمله آمریکا و اسرائیل به این شهر مرزی عایدی برای دشمن نداشته است.

به گزارش همشهری آنلاین، صبح روز شنبه ۱۵ فروردین برخی از نقاط استان ایلام مورد حمله دشمن قرار گرفت. جنگنده‌های دشمن به سه نقطه در شهرستان‌های مهران و چوارحمله کردند.

فرماندار مهران با تایید این خبر در مورد خسارت وارد شده به مهران به همشهری گفت: خوشبختانه حملات دشمن به شهر مرزی مهران تلفات جانی به همراه نداشته است. همچنین سوله هایی که در این حمله مورد هدف قرار گرفت، بیرون از شهر است و فقط دو شهروند در نزدیکی این سوله ها به دلیل موج انفجار مجروح و راهی مرکز درمانی شدند.

حیدر نعمتی با بیان اینکه حال عمومی این دو شهروند خوب است و از مرکز درمانی مرخص شده اند‏، افزود: سوله های دپوی آب معدنی فقط در ایام اربعین دایر است. در حال حاضر این سوله ها در اختیار دانشگاه علوم تحقیقات و مرکز خدماتی حمایتی جهاد کشاورزی قرار دارد. در واقع حمله به سوله دپوی کودشیمیایی و انبار علوفه صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه در مجاورت سوله ها یک دامداری قرار دارد، گفت: در این محل دامی وجود نداشته و در واقع این دامداری غیرفعال بوده است. به همین دلیل، در هنگام بمباران نه دامی تلف شده و نه مالک و کارگری در دامداری حضور داشته است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.