مرز بین المللی شلمچه بازگشایی شد

عصر ایران شنبه 15 فروردین 1405 - 22:31
تردد از مرز بین‌المللی شلمچه پس از وقفه کوتاه، مجددا برای زائران عتبات عالیات بین ۲ کشور و بازرگانان از سر گرفته شد.
 معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: مرز بین‌المللی شلمچه پس از تجاوز دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی بازگشایی شد.
 
لفته دروکوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تردد از مرز بین‌المللی شلمچه پس از وقفه کوتاه، مجددا برای زائران عتبات عالیات بین ۲ کشور و بازرگانان از سر گرفته شد.
 
وی افزود: مشکلی در فعالیت‌های تجاری و تبادلات کالا در پایانه باری نیز وجود ندارد.
 
در ساعت ۱۱ صبح امروز شنبه ۱۵ فروردین، پایانه تجاری مرزی شلمچه در خرمشهر مورد تهاجم هوایی دشمنان آمریکایی و صهیونیستی قرار گرفت.
 
در این تجاوز، یک شهروند عراقی به شهادت رسید و ۲ نفر ایرانی مجروح شدند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.