ببینید | حملات پهپادی ارتش به پایگاه‌های آمریکا در منطقه

خبرآنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 22:45
اطلاعیه شماره ۵۵ ارتش اعلام می دارد: مردم شریف ایران! فرزندانتان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مرحله دوم عملیات‌های پهپادی امروز، «رادار کشف و شناسایی موشک‌ها و پهپادهای رزمی» ارتش تروریستی آمریکا و «صنایع آلومینیوم» در امارات و «ستاد فرماندهی گردان‌های مکانیزه، زرهی و بالگردی» ایالات متحده در کویت را آماج حملات پهپادهای قدرتمند آرش ۲ قرار دادند. این در حالی است که برخی رسانه‌های عربی، از شنیده شدن صداهای انفجار در کویت و امارات خبر داده‌اند. دشمن آمریکایی اسرائیلی سرمایه‌گذاری قابل توجهی در صنایع آلومینیوم امارات داشته و از آن در تولید انواع جنگنده‌ها از جمله اف-۳۵ و همچنین موشک، تانک و خودروهای زرهی استفاده می‌کند. این موج از حملات پهپادی در انتقام خون تمام شهدای عزیز که در حملات ناجوانمردانه ترویست‌های آمریکایی اسرائیلی به مراکز صنعتی کشور به فیض عظیم شهادت رسیده‌اند، صورت پذیرفت./مهر

266 33

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.