مقام روس: حمله به تاسیسات بوشهر را افراد روانی انجام دادند

همشهری آنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 23:33
دیپلمات ارشد روس به شدت از حمله صهیونیستی آمریکایی به نیروگاه هسته ای بوشهر انتقاد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، میخائیل اولیانوف، دیپلمات ارشد روسیه در سازمان های بین المللی در وین شبانگاه شنبه در واکنش به حمله دوباره امروز به نیروگاه هسته ای بوشهر اظهار داشت که روانی ها به نیروگاه بوشهر حمله کردند.

او در فضای مجازی نوشت: حملات بی‌ملاحظه و کاملاً غیرمسئولانه علیه نیروگاه هسته‌ای بوشهر باید متوقف شود. ظاهراً کسانی که این حملات را انجام می‌دهند، مشکلات روانی بسیار جدی دارند.

ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه عصر شنبه به وقت تهران اظهار داشت که این حمله منجر به تلفات جانی شده است.

به گزارش روزنامه سان چاپ انگلیس، او گفت: ما به شدت این اقدام شرورانه را که منجر به تلفات جانی شده، محکوم می‌کنیم.

زاخاروا خواستار توقف فوری حملات به تأسیسات اتمی شد و افزود: حملات به تأسیسات هسته‌ای ایران، از جمله نیروگاه اتمی بوشهر، باید فوراً متوقف شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.