هشدار فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا درباره تعرض دشمن علیه زیرساخت‌ها

مشرق نیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 23:35
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، گفت: در صورت تعرض دشمن آمریکایی صهیونیستی همه زیرساخت‌هایی را که ارتش تروریست آمریکا از آن‌ها استفاده می‌کند را آماج حملات ویرانگر و مستمر قرار خواهیم داد.

به گزارش مشرق، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، گفت: در صورت تعرض دشمن آمریکایی صهیونیستی همه زیرساخت‌هایی را که ارتش تروریست آمریکا از آن‌ها استفاده می‌کند را بدون محدودیت آماج حملات ویرانگر و مستمر قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار علی عبداللهی، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، در پیامی تأکید کرد: رئیس‌جمهور متجاوز و جنگ طلب آمریکا پس از تحمل شکست‌های متوالی در اقدامی عاجزانه، عصبی، خارج از تعادل و احمقانه اقدام به تهدید زیرساخت‌های کشور و سرمایه‌های ملی ما نموده است.

ما نیروهای مسلح برای دفاع از حقوق ملت و صیانت از سرمایه‌های ملی لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و هر متجاوزی را سر جایش می نشانیم.

در صورت تعرض دشمن آمریکایی صهیونیستی همه زیرساخت‌هایی را که ارتش تروریست آمریکا از آن ها استفاده می کند و همچنین زیر ساخت‌های رژیم صهیونیستی را بدون محدودیت آماج حملات ویرانگر و مستمر قرار خواهیم داد.

از ابتدای جنگ تحمیلی هر آنچه گفته‌ایم اقدام کرده‌ایم، معنی ساده‌ی این پیام این است که درهای جهنم به روی شما باز خواهد شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.