سرلشکر عبداللهی: درهای جهنم به روی متجاوزان باز خواهد شد

عصر ایران شنبه 15 فروردین 1405 - 23:51
سرلشکر خلبان علی عبداللهی با یادآوری سابقه نیروهای مسلح در اجرای هشدارهای خود، پیام صریحی به متجاوزان صادر کرد. وی با بیان اینکه تعرض به ایران به معنای گشوده شدن درهای جهنم به روی دشمنان است، بر آمادگی کامل جهت انهدام زیرساخت‌های ارتش تروریست آمریکا تأکید نمود.

 فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا گفت: در صورت تعرض دشمن آمریکایی - صهیونی همه‌ی زیرساخت‌هایشان را بدون محدودیت آماج حملات ویرانگر و مستمر قرار خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، متن کامل هشدار سرلشکر خلبان علی عبداللهی بدین شرح است:

رئیس جمهور متجاوز و جنگ طلب آمریکا پس از تحمل شکست‌های متوالی در اقدامی عاجزانه، عصبی، خارج از تعادل و احمقانه اقدام به تهدید زیر ساخت‌های کشور و سرمایه‌های ملی ما نموده است. 

ما نیرو‌های مسلح برای دفاع از حقوق ملت و صیانت از سرمایه‌های ملی لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و هر متجاوزی را سر جایش می‌نشانیم.

در صورت تعرض دشمن آمریکایی صهیونیستی همه‌ی زیرساخت‌هایی را که ارتش تروریست آمریکا از آن‌ها استفاده می‌کند و همچنین زیر ساخت‌های رژیم صهیونیستی را بدون محدودیت آماج حملات ویرانگر و مستمر قرار خواهیم داد.

از ابتدای جنگ تحمیلی هر آنچه گفته‌ایم اقدام کرده‌ایم، معنی ساده‌ی این پیام این است: در‌های جهنم به روی شما باز خواهد شد. 

سرلشکر خلبان علی عبدالهی فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص)

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.