مجوز خروج بازیکنان شاغل در لیگ ایران صادر شد

افکار نیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 23:54
فیفا اجازه جدایی به بازیکنان ازبکستانی حاضر در لیگ ایران داد.

به نقل از رسانه نود دقیقه ازبکستان، در پی تحولات اخیر در ایران، مجوز انتقال بازیکنان شاغل در لیگ فوتبال ایران به سایر لیگ‌ها صادر شده است.

در این مجوز آمده است: به بازیکنان شاغل در لیگ ایران اجازه داده شده است تا به تیم‌های دیگر ملحق شوند. بر این اساس، بازیکنان لژیونر (خارجی) تنها به صورت قرارداد قرضی مجاز به انتقال به سایر لیگ‌ها خواهند بود.

در شرایط کنونی، بازیکنان لژیونر می‌توانند تنها به مدت یک ماه و تا تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) به ازبکستان بازگردند. در صورتی که وضعیت تنش‌ها در منطقه خاورمیانه تغییر نکند، امکان تمدید این مهلت و قراردادها وجود خواهد داشت.

اوستون اورونوف و ایگور سرگیف (پرسپولیس)، رستم آشورماتوف و جلال‌الدین ماشاریپوف (استقلال) و اودیل‌جان خامروبکوف (تراکتور) ۵ لژیونر ازبکستان در لیگ برتر ایران هستند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.