واکنش قالیباف به اخراج فرماندهان ارتش آمریکا توسط هگست

خبرآنلاین یکشنبه 16 فروردین 1405 - 00:01
رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مالیات‌دهندگان آمریکایی برای دهه‌ها در پمپ بنزین پرداخت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

گزارش وضعیت: ژنرال‌های باتجربهٔ ارتش آمریکا حاضر نیستند بله‌قربان‌گوی یک مجری تلویزیونی  باشند که می‌خواهد جان آمریکایی‌ها را فدای توهمات اسرائیل ‌کند. این هزینهٔ کوتاه‌مدت است.

هزینه بلندمدت؟ مالیات‌دهندگان آمریکایی برای دهه‌ها در پمپ بنزین پرداخت خواهند کرد.

چه میراثی از خود به جا خواهند گذاشت!

واکنش قالیباف به اخراج فرماندهان ارتش آمریکا توسط هگست

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.