واکنش فرمانده قرارگاه خاتم به گزافه‌گویی‌های ترامپ

تابناک یکشنبه 16 فروردین 1405 - 00:06
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) تصریح کرد: در صورت تعرض دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی به زیرساخت‌ها و سرمایه‌های ملی جمهوری اسلامی ایران، همه زیرساخت‌هایی را که ارتش تروریست آمریکا از آن‌ها استفاده می‌کند و همچنین زیر ساخت‌های رژیم صهیونیستی را بدون محدودیت آماج حملات ویران‌گر و مستمر قرار خواهیم داد.

به گزارش تابناک، سرلشکر پاسدار علی عبدالهی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه «رئیس‌جمهور متجاوز و جنگ طلب آمریکا پس از تحمل شکست‌های متوالی در اقدامی عاجزانه، عصبی، خارج از تعادل و احمقانه اقدام به تهدید زیرساخت‌های کشور و سرمایه‌های ملی ما نموده است»، عنوان کرد: ما نیروهای مسلح برای دفاع از حقوق ملت و صیانت از سرمایه‌های ملی لحظه ای درنگ نخواهیم کرد و هر متجاوزی را سر جایش می‌نشانیم.

وی تصریح کرد: در صورت تعرض دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی، همه زیرساخت‌هایی را که ارتش تروریست آمریکا از آن ها استفاده می‌کند و همچنین زیر ساخت‌های رژیم صهیونیستی را بدون محدودیت آماج حملات ویران‌گر و مستمر قرار خواهیم داد.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) خطاب به دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی عنوان کرد: از ابتدای جنگ تحمیلی هر آنچه گفته‌ایم، اقدام کرده‌ایم؛ معنی ساده‌ی این پیام این است که درهای جهنم به روی شما باز خواهد شد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.