دستگیری شبکه جاسوسی موساد و آمان در یمن

افکار نیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 00:31
دستگاه امنیت و اطلاعات یمن از دستگیری تعدادی از عناصر وابسته به اطلاعات دشمن صهیونیستی خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری ۲۶ سپتامبر یمن، دستگاه امنیت و اطلاعات این کشور وابسته به جنبش انصارالله در بیانیه‌ای اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی [یمن] تعدادی از عناصر را که به طور مستقیم با اطلاعات دشمن صهیونیستی از طریق «آمان» و «موساد» و دیگر نهادهای [جاسوسی] اسرائیل همکاری می‌کردند، دستگیر کرده‌اند.

این بیانیه اشاره کرد که این عناصر اقدامات جاسوسی به نفع دشمن صهیونیستی انجام داده‌اند که شامل جمع‌آوری اطلاعات نظامی و امنیتی، مختصات موقعیت‌های نظامی و امنیتی و اطلاعات مهم و گوناگون درباره تعدادی از تاسیسات اقتصادی در کشورمان (یمن) بوده است.

دستگاه امنیت و اطلاعات یمن وابسته به جنبش انصارالله افزود: آنها ( دستگیرشدگان) برای انجام فعالیت‌های خود از تعدادی برنامه جاسوسی و برنامه‌های ارتباطی با ماهیت جاسوسی استفاده می کردند.

این بیانیه، موفقیت حاصل شده را توفیق و یاری خداوند دانست و از همکاری، هوشیاری و آگاهی ملت مبارز و بزرگ یمن که همواره سدی محکم در برابر تمامی پروژه‌های توطئه‌آمیز و خرابکارانه دشمنان بوده و هستند، تقدیر کرد.

دستگاه امنیت و اطلاعات یمن از تمامی مردم یمن خواست تا هوشیاری و آگاهی خود را افزایش دهند زیرا این امر نقش مهمی در ناکام گذاشتن توطئه‌های دشمنان برای هدف قرار دادن کشور یمن یا تلاش برای منحرف کردن آن از مواضع مترقی اش در یاری رساندن به ملت فلسطین و امت اسلامی و ایستادگی در برابر طرح صهیونیستی به نام «اسرائیل بزرگ» دارد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.