آسیب به ۳ بیمارستان روان‌پزشکی در دو جنگ تحمیلی اخیر

همشهری آنلاین جمعه 21 فروردین 1405 - 10:28
رئیس بیمارستان روزبه درباره آسیب به بیمارستان‌های روان‌پزشکی گفت: سه بیمارستان روان‌پزشکی در جریان جنگ ۱۲ روزه و جنگ تحمیلی سوم آسیب دیده‌اند.

به گزارش همشهری‌آنلاین،دکتر امیرحسین جعفری درباره آسیب‌های نهادهای اجتماعی و خدمت‌رسان گفت: بسیاری از نهادهای اجتماعی و خدمت‌رسان در جریان جنگ تحمیلی رمضان دچار آسیب شدند که یکی از این آسیب‌ها به بیمارستان روانپزشکی روزبه وارد شد.

وی با بیان اینکه آسیب به بیمارستان‌های روان‌پزشکی به جنگ رمضان محدود نمی‌شود، اظهار کرد: بیمارستان‌های روانپزشکی نه تنها در جنگ رمضان بلکه در جنگ ۱۲روزه نیز آسیب دیدند. بیمارستان روان‌پزشکی فارابی کرمانشاه در جریان جنگ ۱۲روزه آسیب‌دید.

رئیس بیمارستان روزبه ادامه داد: دو بیمارستان روان‌پزشکی «روزبه» و «دل‌آرام سینا» نیز در جنگ تحمیلی رمضان دچار خسارت شدند.

جعفری درباره سلامت روان جامعه اظهار کرد: سلامت روان جامعه در جنگ شناختی و روانی که با آن مواجه بودیم، آسیب دید. آسیب‌ سلامت روان در جنگ شناختی بسیار حائز اهمیت است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.