آزادی مرد گروگان بعد از ۷۰ روز اسارت در کشور همسایه

خبرآنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 16:00
دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب یکی از شهرهای کشور از آزادی فردی خبر داد که بیش از دو ماه در اسارت آدم‌ربایان بود.

به گزارش خبرآنلاین،روابط‌ عمومی دادگستری استان کرمان، حامد محمدی دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب در استان کرمان‌ گفت‌: مرد ساکن شهرستان میناب ۷۰ روز قبل توسط افرادی ربوده و به خارج از مرزهای کشور منتقل و در یکی از کشورهای همسایه در اسارت بود.

جام جم در خبری نوشت:محمدی ادامه داد: با پیگیری‌های جدی قضایی و استفاده از نفوذ اجتماعی معتمدان و ریش‌سفیدان، رایزنی‌های گسترده‌ای برای بازگرداندن وی آغاز شد که سرانجام این مرد نجات یافت و تحقیقات برای دستگیری ربایندگان ادامه دارد.

۴۷۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.