سهیلا منصوریان: نمی‌خواستم علیه فدراسیون حرفی بزنم

صدا و سیما دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
قهرمان ووشو جهان گفت: از اتفاقات پیش‌آمده در ماه‌های اخیر پشیمانم و هرگز نمی‌خواستم علیه فدراسیون و مسئولان آن حرفی بزنم.

سهیلا منصوریان: نمی‌خواستم علیه فدراسیون حرفی بزنم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سهیلا منصوریان درباره محرومیتش در کمیته انضباطی فدراسیون ووشو، اظهار داشت: در این جلسه اعلام کردم که در آن زمان، به صفحه اینستاگرامی‌ام دسترسی نداشتم و پست‌های آن را فرد دیگری انجام می‌داد و او هم در جلسه کمیته انضباطی به این موضوع اقرار کرد.

وی افزود: هرگز نخواستم کلامی علیه خانه خودم که فدراسیون ووشو است و مسئولان آن، حرفی بزنم یا اقدامی انجام دهم. پس از تلاش‌هایی که صورت گرفت، صفحه شخصی‌ام را تحویل گرفتم و جداً از این اتفاق پشیمان هستم و مراتب عذرخواهی خود را به فدراسیون اعلام می‌کنم.

قهرمان ووشو جهان درباره بازی‌های آسیایی ناگویا، گفت: تمرینات شخصی‌ام را پیگیری می‌کنم تا آمادگی بدنی‌ام حفظ شود. با تصمیم کمیته استیناف و پس از تجدیدنظر در حکم محرومیتم، با قدرت در مسابقات انتخابی حاضر می‌شوم. می‌خواهم در ناگویا یک نشان خوش‌رنگ بگیرم و پرچم ایران را بالا ببرم. امیدوارم در وهله اول افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی ووشو را دوباره کسب کنم، سپس در میدان آسیایی موفق باشم.

منصوریان ضمن محکوم کردن تجاوز آمریکایی - صهیونیستی به خاک ایران، افزود: همیشه سرباز وطنم و در میدان ورزش برای ارتقا جایگاه ایران جنگیده‌ام. تحمل اخبار از جنایات اخیر علیه مردم کشورم به خصوص کودکان و دخترانی که بی‌گناه و مظلوم به کام مرگ کشیده شده‌اند، برایم بسیار دشوار است. مطمئنم غیرت ایرانی و اتحاد ملی مردمی باعث می‌شود که در نهایت، مثل همیشه ایران مقتدر و پیروز باقی بماند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.