درخواست چین از آمریکا و ایران: به آتش بس پایبند بمانید!

صدا و سیما دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
سخنگوی وزارت امور خارجه چین از آمریکا و ایران خواست، به توافق آتش بس پایبند بمانند و به گفت‌و‌گو‌ها با هدف کاهش تنش ادامه دهند.

درخواست چین از آمریکا و ایران: به آتش بس پایبند بمانید!

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا وسیما از پکن، گئو جیاکان سخنگوی وزارت امور خارجه چین در نشست خبری روز دوشنبه، آغاز مذاکرات ایران و آمریکا در پاکستان را گامی درجهت کاهش تنش‌ها توصیف کرد و گفت: چین امیدوار است طرف‌های مربوطه به مقررات آتش‌بس موقت پایبند بوده، بر حل اختلافات از طریق مسیر‌های سیاسی و دیپلماتیک اصرار ورزند.

این سخنگو با تاکید براینکه تنها راه حل بحران در خاورمیانه، گفت‌و‌گو و دیپلماسی است گفت: ازهمه طرف‌ها می‌خواهیم از شعله‌ور شدن مجدد جنگ اجتناب کنند تا شرایط برای احیای هرچه زودتر صلح و آرامش در منطقه خلیج فارس فراهم شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.