۴۵۰ کیلو اورانیوم غنی شده را حاضر بودیم رقیق کنیم + ویدئو | توضیحات نیکزاد

همشهری آنلاین دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
نایب رئیس مجلس گفت: ایران برای اثبات حسن نیت آماده بود ۴۵۰ کیلو اورانیوم غنی شده را نه تحویل، بلکه آنها را رقیق کند.

به گزارش همشهری آنلاین، نیکزاد بیان کرد: بنا بود کنسرسیومی برای رقیق سازی با حضور کشورهای ایران، آمریکا و عربستان در کشور ایجاد شود ولی آنها زیر این توافق زدند.

ماجرای ورود آمریکایی‌ها به اصفهان + ویدئو | آمده بودند اورانیوم ببرند... خلبان نبردند

آقا گفت نه قبول می‌کنم نه مذاکره می‌کنیم + ویدئو | ماجرای پیشنهاد مذاکره ترامپ به رهبر شهید در سال ۱۴۰۳

وی ادامه داد: کار به جایی رسید که گفتند بیایید یک رژیم حقوقی برای تنگه هرمز ایجاد کنیم که آمریکایی‌ها هم داخل آن باشند. شما چه کاره تنگه هرمز و خلیج فارس هستید؟

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.