چرایی مذاکره با وجود برتری در میدان

افکار نیوز دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
مذاکره در حال برتری در میدان، دلایل فراوان دارد و از آن جمله است: تأمین منافع ملی با تبدیل دستاوردهای میدان به منافع پایدار سیاسی.

سردار جوانی معاون سیاسی سپاه در یادداشتی نوشت:

مذاکره در حال برتری در میدان، دلایل فراوان دارد و از آن جمله است:

کاهش خسارت‌های وارده به مردم و کشور

تأمین منافع ملی با تبدیل دستاوردهای میدان به منافع پایدار سیاسی

گرفتن بهانه از جریان های داخلی و خارجی برای تدام جنگ

همانگونه که با توجه به خلق و خوی آمریکایی ها و خصوصا شخص ترامپ پیش بینی می شد، به دلیل زیاده خواهی های ترامپ، مذاکرات به نتیجه نرسید. دلیل به نتیجه نرسیدن مذاکرات، ایستادگی قاطع تیم مذاکره کننده بر روی خاطوط قرمز و منافع ملی است.

بنابراین، آن‌چه مهم است؛ استمرار مقاومت ملی در میدان، خیابان و عرصه دیپلماسی، برای تأمین منافع ملی است.

با این مقاومت ملی، بدون تردید بر اساس سنت الهی، پیروزی برای ملت ایران قطعی است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.