ارتقای جایگاه دریایی ایران یک ضرورت راهبردی است

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
مدیرعامل سازمان بنادر گفت: حرکت در مسیر ارتقای جایگاه دریایی کشور، چه در سطح داخلی و چه در عرصه‌های بین‌المللی، یک ضرورت راهبردی است و باید با انسجام و برنامه‌ریزی دقیق دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شکیبی‌نسب، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست صمیمانه با معاون و مدیران مجموعه معاونت امور دریایی این سازمان، با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه دریایی در جریان «جنگ تحمیلی سوم»، بر ضرورت ارتقای جایگاه دریایی کشور در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی تأکید کرد.

وی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های معاون امور دریایی و کارکنان این حوزه در ستاد و بنادر کشور، با اشاره به سیاست‌ها و رویکردهای مدیریتی سازمان بنادر و دریانوردی در دوره جدید فعالیت، اظهار کرد: حرکت در مسیر ارتقای جایگاه دریایی کشور، چه در سطح داخلی و چه در عرصه‌های بین‌المللی، یک ضرورت راهبردی است و باید با انسجام و برنامه‌ریزی دقیق دنبال شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.