ثبت‌نام بیش از ۵۵۰ روحانی رزمنده هرمزگان برای اعزام به جبهه‌های مقاومت

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
بندرعباس- مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: بیش از ۵۵۰ روحانی رزمنده استان برای اعزام به جبهه‌های مقاومت ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام امین سالاری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی رمضان بالاخص قائد شهید امت و یاد پنج روحانی شهید در استان و اشاره به اجرای پویش سراسری جان‌فدا و ثبت‌نام طلاب و روحانیون در سراسر کشور، اظهار داشت: در لبیک به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و در پاسخ به نیازهای میدانی، این سازمان و حوزه علمیه استان هرمزگان با بهره‌گیری از ظرفیت مدارس علمیه، پایگاه‌های بسیج طلاب و شبکه‌های تبلیغی، آمادگی کامل خود را برای ساماندهی، سازماندهی و اعزام نیروهای داوطلب اعلام کرده است.

وی افزود: تا این لحظه بیش از ۵۵۰ روحانی رزمنده در این استان نام‌نویسی خود را جهت اعزام به نبرد احتمالی زمینی در گردان رزمی تبلیغی از طریق نیروی انسانی این سازمان قطعی کرده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.