پایان هفته ۳۹ بوندسلیگای آلمان؛ بازگشت اشتوتگارت به رده سوم

صدا و سیما دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
هفته بیست و نهم فوتبال بوندسلیگای آلمان یکشنبه به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از گلز، نتایج ادامه مسابقات به این شرح است: 
اف ث کلن ۳ - ۱ وردربرمن 
اشتوتگارت ۴ - ۰ هامبورگ


ماینتس ۰ - ۱ فرایبورگ 

در جدول، بایرن مونیخ با ۷۶ امتیاز در صدر جای گرفته است و تیم‌های بوروسیا دورتموند با ۶۴، اشتوتگارت و ار بی لایپزیش با ۵۶ امتیاز دوم تا چهارم هستند.
در پایین جدول تیم‌های سن پائولی با ۲۵، وولفسبورگ با ۲۱ و هایدن هایم با ۱۹ امتیاز در رده‌های شانزدهم تا هجدهم قرار گرفته‌اند. در بوندسلیگا تیم شانزدهم به پلی آف سقوط و بقا می‌رود و تیم‌های هفدهم و هجدهم به دسته دوم سقوط می‌کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.