افزایش اهدای خون در ماه رمضان نشان از وطن‌دوستی مردم است

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
اهواز - استاندار خوزستان با اشاره به افزایش قابل توجه اهدای خون در دوران جنگ رمضان، این اقدام را نشانه‌ای از تعهد، روحیه دیگرخواهی و حس وطن‌دوستی مردم استان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا موالی‌زاده ظهر امروز دوشنبه در بازدید از سازمان انتقال خون استان گفت: لازم می‌دانم از رئیس و مجموعه دست‌اندرکاران سازمان انتقال خون بابت انجام امور محوله به نحو احسن تشکر کنم که کار حساسی بر عهده دارند.

استاندار خوزستان افزود: خوشبختانه در دوران جنگ ۴۰ روزه میزان اهدای خون در استان به نحو قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده است. این نشان می‌دهد که هرگاه مردم احساس کنند شرایط کشور و استان به گونه‌ای است که نیاز به اهدای خون وجود دارد مراجعات مردمی برای این منظور به شکل چشمگیری افزایش می‌یابد.

موالی‌زاده این رفتار مردمی را نشانه‌ای از تعهد و روحیه دیگرخواهی، حس وطن‌دوستی و انسان‌دوستی و توجه به مصالح کشور توصیف کرد و از تمامی اهداکنندگان خون تقدیر کرد.

وی تأکید کرد: این کار اقدام بسیار پسندیده‌ای است و ان‌شاءالله بیش از پیش گسترش یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.