سرمربی شباب الاهلی: تراکتور بازیکنان قدرتمندی دارد

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات گفت: تلاش می کنیم بالاترین سطح خودمان را در بازی سخت با تراکتور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پائولو سوزا سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در نشست خبری قبل از بازی شباب الاهلی با تراکتور در یک هشتم لیگ نخبگان آسیا گفت: در مراحل پایانی لیگ نخبگان آسیا هستیم. تیمی منظم با قابلیت‌های زیاد در اختیار داریم. باید روی سبک بازی خودمان و کسب پیروزی کار کنیم و تلاش می‌کنیم بالاترین سطح ممکن را از خودمان نشان بدهیم.

او همچنین با اشاره به بازی دو تیم در مرحله گروهی که با تساوی یک - یک همراه بود تاکید کرد: بازی با تراکتور سطح بالایی داشت اما بازیکنان ما باید فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد می کردند. بازیکنان تراکتور از قدرت فیزیکی بالایی بهره‌مند هستند.

سوزا به باخت تیمش مقابل العین در لیگ ادنوک امارات نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلیل تداخل دیدارها و نبود زمان کافی برای ریکاوری، همه بازیکنان را در اختیار نداشتیم. تورنمنت‌های داخلی را فراموش کرده‌ایم و تمرکزمان روی دیدارهای آسیایی معطوف است. تلاش می‌کنیم مقابل تراکتور پیروز شویم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.