هرگونه اقدام مخل امنیت در زیرساخت‌های کشور جرم است

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران با انتشار پیامی، هرگونه فعالیت منجر به ایجاد ناامنی، تخریب و اخلال در زیرساخت‌های کشور را جرم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران با ارسال پیامکی به شهروندان اعلام کرد: اقداماتی که موجب سلب امنیت کشور شود، در چارچوب قوانین جرم محسوب می‌شود و با مرتکبان آن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بر اساس این اطلاعیه، فعالیت‌هایی که با قابلیت کشتار، تخریب اماکن یا اموال عمومی و خصوصی، ایجاد رعب و وحشت عمومی، اخلال در شبکه‌های ارتباطی، سامانه‌های اطلاعاتی یا زیرساخت‌های کشور همراه باشد، از مصادیق اقدامات مجرمانه تلقی می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.