استقلال نفس راحت کشید

خبرورزشی دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
رییس هیئت مدیره استقلال خبر داد که این تیم با کاهش سهمیه بازیکنان خارجی برای فصل آینده مواجه نخواهد شد و از جذب بازیکنان جدید اطمینان دارد.

در صورتی که مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم به توقف لیگ برتر اتخاذ کنند، یکی از موضوعاتی که برای فصل بعد پیش می‌آید به حد نصاب نرسیدن بازی کردن نفرات خارجی تیم‌ها است.

بر اساس قانون در صورتی که نفرات خارجی باشگاه‌ها ۶۰ درصد مسابقات را به میدان نروند، در فصل اینده با کاهش سهمیه نفرات خارجی روبه رو می‌شوند.

این مسئله درباره استقلال هم وجود دارد و نگرانی هایی را ایجاد کرده است. علی تاجرنیا رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص احتمال کاهش سهمیه های خارجی این تیم در فصل آینده گفت: «باید در خصوص درصد بازی‌ خارجی‌ها تصمیمات جدیدی اتخاذ شود و احتمالا باید معدل تعداد مسابقات و بازی‌های نفرات گرفته می‌شود.»

او افزود: «البته غیر از یکی دو بازیکن، بازیکنان خارجی استقلال قراردادی ۲ ساله دارند. مسئله خاصی از این جهت نداریم و در فصل گذشته نیز از اکثر ظرفیت‌ها استفاده کردیم. بعید می‌دانم مشکل خاصی پیش بیاید.»

بیشتر بخوانید: قهرمانی استقلال بهترین تصمیم است/ چرا پرسپولیس و دیگر تیم‌ها به صدر نرسیدند؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.