سفیر ایران در آلمان، با بیان این که مذاکرات ۲۱ ساعته اسلامآباد یک پیام روشن داشت، گفت: ملتی که در تاریخش بهخصوص در جریان سه جنگ تحمیلی، بارها به اعمال زور «نه» گفته، در مذاکره هم زیر بار زیادهخواهی نمیرود.
به گزارش ایسنا، مجید نیلی سفیر ایران در آلمان در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس در مورد مذاکرات اسلامآباد نوشت: «مذاکرات ۲۱ ساعته اسلامآباد یک پیام روشن داشت: ملتی که در تاریخش بهخصوص در جریان سه جنگ تحمیلی، بارها به زور «نه» گفته، در مذاکره هم زیر بار زیادهخواهی نمیرود.»
این دیپلمات کشورمان افزود: ایران با تکیه بر آموزههای دینی، تجربه و حمایت مردم، صریح و مقتدر پاسخ میدهد. امید است فهم این واقعیت، درسی برای آمریکا باشد.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.