حمله به سازمان منابع طبیعی را به نهادهای سازمان ملل منعکس کرده‌ایم

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:21
رییس سازمان منابع طبیعی گفت: بلافاصله بعد از حمله ناجوانمردانه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی به سازمان منابع‌ طبیعی و آبخیزداری کشور و به نهادهای سازمان ملل منعکس کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ممهر به نقل از سازمان منابع طبیعی رضا افلاطونی امروز در نشست با حسن عبدلیان‌پور - رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه ضمن گرامیداشت یاد رهبر شهید انقلاب و شهدای جنگ رمضان به‌ویژه شهدای این سازمان گفت: بلافاصله بعد از حمله ناجوانمردانه و ددمنشانه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی به سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور، با نهادهای سازمان ملل مکاتبه کردیم و حمله به سازمان و تخریب موزه و کتابخانه را گزارش کردیم.

وی افزود: سازمان منابع‌ طبیعی کشور به عنوان حافظ عرصه‌های منابع طبیعی و انفال از سال ۱۲۸۴ با نام‌های مختلفی مثل سازمان جنگلبانی مشغول فعالیت بوده است و ۱۲۰ سال معادل دو برابر عمر رژیم منحوس صهیونیستی قدمت دارد.

رئیس سازمان منابع‌طبیعی با اشاره به اینکه این سازمان بعد از انقلاب اسلامی برای حفاظت از انفال ۳۰ شهید تقدیم کرده است، گفت: در جنگ رمضان هم هفت نفر دیگر از همکاران به شهادت رسیدند که هر کدام در منصب خود جزو بهترین‌ها بودند.

افلاطونی در پایان بر تسریع در اجرای اقدامات مورد نیاز برای طرح دعوی حقوقی بین‌المللی تاکید و اظهارکرد: خسارت‌های وارده هم از نوع انسانی، هم از نوع ابنیه و ساختمان و هم از نظر آثار تخریبی حملات در محیط زیست و عرصه‌های منابع‌طبیعی قابل بررسی و پیگیری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.