آزادی ۲۵ زندانی کردستانی با کمک ۲۷ میلیارد ریالی بانوی نیکوکار

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:54
سنندج- مدیر ستاد دیه کردستان از آزادی ۲۵ زندانی جرائم مالی غیرعمد با کمک ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی یک بانوی خیر سنندجی خبر داد.

محمد خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک بانوی نیکوکار از شهر سنندج با اهدای ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به ستاد مردمی دیه استان، زمینه آزادی ۲۵ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد را فراهم کرد.

وی افزود: این اقدام خداپسندانه موجب بازگشت این افراد به آغوش خانواده‌هایشان شد و امید را به خانواده‌هایی که ماه‌ها در انتظار آزادی عزیزان خود بودند، بازگرداند.

مدیرکل زندان‌های کردستان ادامه داد: این بانوی خیر که تمایلی به افشای نام خود نداشت، با نیتی خالصانه و بدون هیچ چشم‌داشتی این کمک را انجام داده است.

خسروی تصریح کرد: زندانیان آزادشده از جمله افرادی بودند که به دلیل مشکلات مالی و بدون سابقه کیفری در زندان به سر می‌بردند و با این حمایت، فرصت دوباره‌ای برای بازگشت به زندگی عادی پیدا کردند.

وی با قدردانی از این اقدام انسانی گفت: ترویج فرهنگ خیرخواهی و کمک به آزادی زندانیان نیازمند می‌تواند نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

مدیر ستاد دیه کردستان در پایان خاطرنشان کرد: این کمک‌ها علاوه بر گره‌گشایی از مشکلات زندانیان، موجب تقویت روحیه همدلی و نوع‌دوستی در جامعه خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.