مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت از صدور بیش از ۵۰۰ هزار حکم کارگزینی کارکنان نظام سلامت خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، شاهرخ رامزی، مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت از صدور بیش از ۵۰۰ هزار حکم کارگزینی کارکنان نظام سلامت خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ هزار حکم کارگزینی برای کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی در سراسر کشور صادر شده و یا در حال صدور و تایید نهایی است.
رامزی ادامه داد: کارکنان نظام سلامت حقوق فروردینماه خود را براساس احکام جدید دریافت خواهند کرد.
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: این احکام برای رشتههای گروههای شغلی پزشکان و پرستاران و کادر بهداشتی درمانی و کادر پشتیبانی صادر شده و منتظر هستیم به محض اینکه بخشنامه شورای عالی کار در خصوص مشاغل کارگری هم ابلاغ شود، نسبت به صدور احکام و عقد قرارداد مشاغل کارگری هم اقدام کنیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.