پیام جالب ستاره استقلال: با خیال راحت نوشابه و آبمیوه بخورید!  +عکس

خبرورزشی دوشنبه 24 فروردین 1405 - 17:01
رستم آشورماتوف ستاره ازبکستانی استقلال سفیر تبلیغاتی یک برند تولید نوشابه و آبمیوه گازدار شده است.

تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر ایران فرصت خوبی را برای برخی بازیکنان خارجی استقلال و پرسپولیس فراهم کرده تا فعالیت‌های تبلیغاتی خود را گسترش بدهند و از این طریق درآمد بیشتری کسب کنند.  

یکی از فوتبالیست‌هایی که علاوه بر مستطیل سبز، در عرصه تبلیغات هم فعالیت بسیار زیادی دارد، رستم آشورماتوف مدافع ملی پوش ازبکستانی استقلال است. بازیکنی که دقیقاً مانند جلال الدین ماشاریپوف در عرصه کارهای تبلیغاتی فعال است.  

رستم که این روزها بحث‌های زیادی در مورد ماندن یا نماندنش در استقلال مطرح است، اخیراً به عنوان سفیر یک برند تولید نوشابه و آبمیوه گازدار انتخاب شده و فعالیت‌های تبلیغاتی خود در این عرصه را آغاز کرده است. او در یکی از شعارهای تبلیغاتی خود خطاب به مخاطبان می‌گوید: حالا دیگر با خیال راحت می‌توانید نوشابه و آبمیوه بخورید چون به شما اطمینان می‌دهم محصولات این شرکت کیفیت بسیار بالایی دارد.  

بیشتر بخوانید: ادعای باشگاه استقلال: رستم آشورماتوف بازیکن ماست/ نامه فدراسیون فوتبال ازبکستان اعتبار ندارد!

رستم آشورماتوف

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.