سفیر روسیه در ایران: زبان تهدید با تهران تنها شکست به بار می‌آورد

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 18:05
تهران- سفیر روسیه در ایران خطاب به آمریکا هشدار داد: زبان تهدید با تهران تنها شکست به بار می‌آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، «آلکسی ددوف» سفیر روسیه در تهران، بعد از ظهر دوشنبه در جریان نشستی با استاندار تهران، موضع رسمی کشورش درباره تحولات اخیر منطقه را با ادبیاتی شفاف و غیرمنتظره تشریح کرد.

سفیر روسیه با اشاره به بن‌بست دیپلماتیک اخیر در پاکستان، تصریح کرد: گویا گوش واشنگتن سنگین شده است. آنها باید یک بار برای همیشه بپذیرند که مشت گره‌کرده تهران روی میز مذاکره باز نمی‌شود و خط قرمز هسته‌ای ایران، بهانه‌ای نخ‌نما برای زیاده‌خواهی است.

ددوف در اظهاراتی که می‌توان آن را همسویی بی‌سابقه کرملین با مواضع راهبردی و منطقی کشورمان دانست، تاکید کرد: زورگویی و تهدید در قاموس روابط با ایران نتیجه معکوس دارد. تاریخ منطقه نشان داده تنها کلید حل بحران، احترام به حاکمیت تهران است.

وی در بخش دیگری از این گفتگو، ضمن ابراز همدردی عمیق مسکو با خانواده‌های عزادار و کودکان بی‌گناهی که در بحبوحه تجاوز نظامی اخیر قربانی شده‌اند، ابراز امیدواری کرد که عقلانیت بر ماشین جنگی آمریکا غلبه کند و هرچه زودتر شاهد پایان این ماجراجویی خونین به سود ملت ایران باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.