کشف سلاح توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 18:38
مشهد- فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: مرزبانان مستقر در پست‌های کنترل این یگان با هوشیاری کامل و اشرافیت اطلاعاتی موفق به کشف دو قبضه سلاح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ستاد محمد محمودی، اظهار کرد: مأموران پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور هنگام کنترل خودروها و مسافران ورودی به کشور، به دو دستگاه خودروی تریلی مشکوک شدند. مرزبانان پس از بازرسی کابین این خودروها، دو قبضه سلاح شامل یک برنو و یک دولول به همراه ۱۶۳ فشنگ مرتبط را کشف و ضبط کردند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد با بیان اینکه متهمان به همراه سلاح و مهمات کشف‌ شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح تحویل شدند، بر ادامه مبارزه قاطع با هرگونه قاچاق در مرزهای تحت پوشش این یگان تأکید کرد و گفت: مرزبانان این فرماندهی با تلاش شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی دقیق، اجازه حمل یا توزیع هرگونه سلاح و مهمات غیرمجاز را نخواهند داد و با مشاهده هرگونه بی‌نظمی و تخلف به‌ شدت برخورد خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.