ناجره: توقیف ۲۰۸ موتورسیکلت‌متخلف در استان مرکزی

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 18:46
اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفک: از ابتدای سال جاری ۲۰۸ موتورسیکلت‌متخلف در این استان توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار فرزاد تاجره فرمانده انتظامی استان مرکزی در حاشیه بازدید از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی پاسارگارد در اراک از عزم جدی پلیس در اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه فاقد پلاک یا پلاک مخدوش در پی مطالبات مردمی خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: برای تامین امنیت شهروندان و در راستای افزایش رضایتمندی عموم مردم پلیس راهور استان مرکزی اقدام به توقیف موتور سیکلت‌های فاقد پلاک، پلاک مخدوش از ابتدای سال کرده است.

تاجره گفت: در راستای این طرح که با همکاری پلیس راهور، پلیس امنیت عمومی، پلیس انتظامی و پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر اجرا شده و از ابتدای سال تا کنون ۲۰۸ دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و با پلاک مخدوش توقیف شدند.

وی افزود: همزمان با اجرای این طرح بیش از ۶۰۰ راکب موتور سیکلت که سایر تخلفات رانندگی مرتکب شدند مشمول اعمال قانون گشته و این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر گونه تغییر در ارکان خودرو، ارقام خودرو، پوشاندن پلاک و یا فاقد پلاک بودن جرم و راننده و راکب خودرو از یکسال تا شش ماه به حبس محکوم می‌شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.