جلسه هماهنگی و کنترل پروژه‌های بازسازی مناطق آسیب‌دیده در قم

خبرآنلاین دوشنبه 24 فروردین 1405 - 19:43
جلسه هماهنگی و کنترل پروژه‌های بازسازی مناطق آسیب‌دیده در جنگ به ریاست مهندس بهنام‌جو استاندار قم و با حضور بقایی فرماندار قم، مهدوی‌راد مدیر حوزه استاندار و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین،در این جلسه، روند پیشرفت پروژه‌های بازسازی در مناطق آسیب‌دیده به‌صورت موردی بررسی و بر ضرورت هم‌راستاسازی اقدامات اجرایی با برنامه‌های مصوب تأکید شد. همچنین چالش‌های موجود در حوزه اجرا، تأمین امکانات و پشتیبانی فنی مورد بحث قرار گرفت و راهکارهای لازم جهت بهبود روند کار ارائه شد.

استاندار قم در این نشست با تأکید بر اهمیت مدیریت یکپارچه در اجرای طرح‌های بازسازی، اظهار داشت: انسجام در تصمیم‌گیری و تسریع در فرآیندهای اجرایی، نقش مؤثری در ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت عمومی خواهد داشت و دستگاه‌ها باید با رویکردی مسئولانه در این مسیر عمل کنند.

فرماندار قم نیز، تصریح کرد: رصد مستمر پیشرفت پروژه‌ها و تعامل نزدیک میان دستگاه‌های اجرایی، از الزامات اصلی در پیشبرد مطلوب طرح‌های بازسازی است و این موضوع با جدیت در سطح قم دنبال می‌شود.

در پایان این جلسه، بر تقویت نظارت میدانی و رفع موانع موجود با همکاری دستگاه‌های مرتبط تأکید شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.