بررسی آخرین وضعیت آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان قم

خبرآنلاین دوشنبه 24 فروردین 1405 - 19:44
آخرین وضعیت آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت هماهنگی کامل میان نهادهای مختلف برای باز سازی فوری مناطق آسیب دیده تأکید شد.

به گزارش خبرآنلاین،جلسه ستاد پشتیبانی قرارگاه دفاعی حضرت معصومه (س) به ریاست مهندس بهنام‌جو استاندار قم و با حضور امیرعباس بقایی فرماندار قم، حسین مهدوی راد مشاور و مدیر کل حوزه استاندار، بهرامی مدیرعامل و سید جواد آل‌احمد نماینده مجمع خیرین سلامت استان و جمعی از مسئولان در سالن شهید زین‌الدین فرمانداری قم برگزار شد.

استاندار قم در این نشست با اشاره به لزوم آمادگی همه‌جانبه دستگاه‌ها، اظهار داشت: تمامی ظرفیت‌های استان باید در جهت ارائه خدمات سریع و مؤثر به آسیب‌دیدگان به‌کار گرفته شود و هماهنگی بین بخشی در این زمینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار قم نیز در این جلسه با تأکید بر آمادگی کامل شهرستان، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای پشتیبانی و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان انجام شده و دستگاه‌های مسئول با هماهنگی کامل در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت نیاز، خدمات لازم را ارائه دهند.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.