گفته شده نیروهای نظامی آمریکا محاصرهای را در دریای عمان و دریای عرب در شرق تنگه هرمز اعمال خواهند کرد که شامل تمام تردد کشتیها صرفنظر از پرچم آنها میشود.
رویترز مدعی شد یادداشتی را امروز مشاهده کرده که در آن فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) خطاب به دریانوردان اعلام کرده که نیروهای نظامی آمریکا محاصرهای را در دریای عمان و دریای عرب در شرق تنگه هرمز اعمال خواهند کرد که شامل تمام تردد کشتیها صرفنظر از پرچم آنها میشود.
به گزارش فرارو، در این اطلاعیه ادعا شده که «هر کشتی که بدون مجوز وارد منطقه محاصرهشده شود یا از آن خارج گردد، مشمول توقف و بازرسی، انحراف مسیر و توقیف خواهد شد اما این محاصره مانع عبور و مرور بیطرفانه از تنگه هرمز به مقاصد غیرایرانی یا از آنها نخواهد شد».
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.