رویکردی مسئولانه ایران در دیپلماسی برای صیانت از منافع ملی

صدا و سیما دوشنبه 24 فروردین 1405 - 19:57
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای قطری گفت: با رویکردی مسئولانه وارد روند دیپلماسی برای صیانت از منافع ملی خود و حفاظت از صلح و امنیت منطقه‌ای شد.

رویکردی مسئولانه ایران در دیپلماسی برای صیانت از منافع ملی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر عصر امروز دوشنبه به صورت تلفنی گفت‌و‌گو و تبادل نظر کردند.

‌وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه به‌ویژه مذاکرات ایران - آمریکا در اسلام‌آباد و تداوم نقض آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی در لبنان را تشریح کرد.

‌عراقچی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همانطور که در عرصه دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی خود با قاطعیت عمل کرده است، با رویکردی مسئولانه وارد روند دیپلماسی برای صیانت از منافع ملی خود و حفاظت از صلح و امنیت منطقه‌ای شد.

‌نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر بر حمایت این کشور از تداوم تلاش‌های میانجیگرانه برای پایان دادن به جنگ تاکید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.