رفیعی و محمدی به کمیته انضباطی پرسپولیس فراخوانده شدند

خبرآنلاین دوشنبه 24 فروردین 1405 - 20:12
دو بازیکن پرسپولیس که در تمرینات این تیم شرکت نکردند، در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرینات خود را از ابتدای هفته جاری آغاز کرده‌اند.

به نقل از تسنیم، بر این اساس دو بازیکن غایب در این تمرینات به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شده‌اند تا پس از ادای توضیحات، با توجه به تعهدات قراردادی و طبق مقررات انضباطی، تصمیم مقتضی از سوی این کمیته اخذ شود.

سروش رفیعی و میلاد محمدی دو بازیکن پرسپولیس هستند که بدون اطلاع باشگاه در تمرینات سه روز گذشته این تیم غایب بوده اند. 

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.