کیانمهر: تزریق هدفمند کالاهای اساسی به بازار گلستان ادامه دارد

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 20:14
گرگان-معاون اقتصادی استاندار گلستان گفت: در راستای تنظیم بازار، اقلامی مانند شکر و سایر کالاهای اساسی از محل ذخایر موجود به‌صورت مستمر در حال توزیع و تزریق به بازار استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعلی کیانمهر عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت تأمین کالاهای اساسی در استان اظهار کرد: در دوره اخیر اقدامات مؤثری در حوزه تأمین و توزیع اقلام اساسی از جمله تخصیص آرد انجام شده است.

وی افزود: اگرچه در برخی مقاطع، کمبودهایی مانند شکر در بازار احساس شده، اما ذخایر کافی از این اقلام در انبارها وجود دارد و بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار، این کالاها به‌تدریج در حال تزریق به بازار هستند.

کیانمهر با تأکید بر پایداری زنجیره تأمین در استان ادامه داد: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود کالایی در گلستان وجود ندارد و تمامی فروشگاه‌ها و مراکز عرضه به میزان کافی کالا در اختیار دارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند بدون نگرانی نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند، چرا که روند تأمین و توزیع کالاها به‌صورت مستمر در حال انجام است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.