باند قاچاق سلاح و مهمات در اندیمشک منهدم شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 20:15
اهواز - با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، باند قاچاق سلاح و مهمات در اندیمشک متلاشی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک گفت: با اشراف اطلاعاتی و در یک عملیات ضربتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان اندیمشک، یک باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی شناسایی و متلاشی شد.

حسن سپهوند ادامه داد: در این عملیات تعداد ۳۰ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری به همراه ۶۰ تیغه خشاب کشف و ضبط شد و متهمان با دستور مقام قضایی برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

وی بیان کرد: دستگاه‌ قضا با باندهای قاچاق سلاح و مهمات و هرگونه فعالیت مجرمانه که تهدیدی برای امنیت ملی و عمومی محسوب شود با قاطعیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.