غراوی: آماده‌باش کامل در گلستان همزمان با هشدار نارنجی هواشناسی

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 20:22
گرگان-مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: با صدور هشدارسطح نارنجی برای روز سه‌شنبه تمامی فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی به حالت آماده‌باش درآمده‌اندومردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالغفور غراوی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای روز سه‌شنبه اظهار کرد: در پی این هشدار، آماده‌باش‌های لازم به تمامی فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی پیش‌رو، از مردم استان تقاضا می‌شود از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها جداً خودداری کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

غراوی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران نیز موظف شده‌اند با استقرار ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز، آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی به‌ویژه سیلاب را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان تأکید کرد: هماهنگی‌های لازم برای پیشگیری و مدیریت بحران انجام شده و تلاش بر این است تا با آمادگی کامل، خسارات احتمالی به حداقل برسد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.