واکنش بقائی به تهدید ترامپ: محاصره دریایی ایران خودزنی است

عصر ایران دوشنبه 24 فروردین 1405 - 20:41
اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به ادعاهای دونالد ترامپ مبنی بر محاصره دریایی ایران، این اقدام را «خودزنی» توصیف کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعا‌های ترامپ درباره محاصره دریایی ایران، خطاب به مقامات کاخ سفید نوشت: آیا منطقی است که برای آسیب زدن به دیگران، خودزنی کنید؟!

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه ۲۴ فروردین در واکنش به تحرکات آمریکا در خلیج فارس و تهدید به محاصره تنگه هرمز، در شبکه ایکس نوشت: آیا می‌توان از طریق «انتقام کشی» علیه اقتصاد جهانی، در یک «جنگ غیرقانونی» پیروز شد؟! آیا منطقی است که برای آسیب زدن به دیگران، خودزنی کنید؟!

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.