حسن زاده: تلاش‌ها برای اطفای حریق در پاساژ شافعی درگهان ادامه دارد

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 20:45
قشم- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، از وقوع آتش‌سوزی در پاساژ خیابان شافعی در شهر درگهان خبر داد و گفت: این حادثه در اثر وقوع اشکال فنی در کنتور برق مجتمع رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد حسن‌زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: بلافاصله چهار تیم عملیاتی آتش‌نشانی به محل حریق در پاساژ شافعی درگهان اعزام شدند.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدوم و تلفات جانی در پی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان عنوان کرد: این حادثه به دلیل ایجاد اشکال فنی در کنتور برق مجتمع تجاری رخ داده است.

حسن زاده با بیان اینکه هیچ مصدوم و آسیب جانی در این حادثه گزارش نشده است، افزود: دودی که در محل مشاهده می‌شود، به دلیل انبارش صفحات ام‌دی‌اف در ته انبار است و تلاش تیم‌های آتش نشانی برای اطفای کامل حریق ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.