جمع آوری ۹۴ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در زابل

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 20:46
زابل - تعداد ۹۴ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در زابل جمع آوری شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسینعلی سنچولی شامگاه دوشنبه به خبرنگاران گفت: در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت،طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی هفته گذشته در سطح شهرستان زابل اجرا شد که در نتیجه اجرای این طرح ۲۷ نفر سارق، ۸۶ نفر معتاد متجاهر،۶ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۹۴ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل افزود: همچنین در این طرح تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودروی سرقتی، ۱ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر، ۱۰ قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ۳۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، فاقدپلاک و دارای آلودگی صوتی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.