هاشم‌نژاد: با سختی زیادی به جده رسیدیم

خبرآنلاین دوشنبه 24 فروردین 1405 - 21:14
مهدی هاشم نژاد میگوید تیم تراکتور با دشواری زیادی خود را به جده رسانده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هاشم‌نژاد ستاره تیم تراکتور در حاشیه تمرین امروز این تیم با رسانه رسمی این باشگاه صحبت کرد و گفت که این تیم با اتحاد و همدلی برای صعود به مرحله بعدی تلاش خواهد کرد.

او در ابتدای صحبتهایش گفت: بعد از دو سه جلسه تمرین برای بازی آماده می‌شویم. درست است مدت زیادی نتوانستیم تمرین کنیم و تیم حریف هم در شرایط بازی است اما همانطور که می‌دانید غیرت ایرانی همیشه حرف اول را می‌زند.

وینگر تراکتور با اشاره به آمادگی این تیم عنوان کرد: با تمام وجود وارد بازی می‌شویم تا مردم را خوشحال کنیم. ما نماینده ایران هستیم و امیدوارم که سربلند از زمین بیرون بیاییم.

هاشم نژاد در مورد سفر زمینی تا ترکیه هم توضیح داد: مطمئنا سفر زمینی می‌تواند خیلی سخت باشد. بچه‌های ماساژور و دکتر تیم خیلی زحمت کشیدند تا ریکاوری را انجام بدهند. شرایط سخت است و نمی‌توانم بگویم صد درصد آماده‌ایم و ریکاوری شدیم. خستگی راه هم هست اما همانطور که گفتم غیرت ایرانی همیشه حرف اول را می‌زند. با تمام وجود وارد زمین می‌شویم تا هواداران تراکتور را خوشحال کنیم.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.