نعیم قاسم: اهداف اشغالگری اسرائیل، نابودی تمامی قدرت لبنان است

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 21:18
دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: ۱۵ ماه تحمل کردیم؛ اما دشمن «اسرائیل» حتی یک بند از توافق ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ را اجرا نکرد، با این حال صبور ماندیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد: ما از آغاز «نبرد اول» با تجاوز وحشیانه اسرائیلی- آمریکایی مواجه بوده‌ایم. ۱۵ ماه تحمل کردیم، اما دشمن «اسرائیل» حتی یک بند از توافق ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ را اجرا نکرد، با این حال صبور ماندیم.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: دیپلماسی حتی یک قدم هم پیشرفت نکرد و سرعت تجاوز اسرائیل با حمایت کامل آمریکا بدون وقفه ادامه داشته است. اهداف اشغالگری اسرائیل روشن است: نابودی هرگونه قدرتی که لبنان دارد. برای دولت لبنان، با اقتداری که دارد، تبدیل شدن به ابزاری برای اجرای خواسته‌های اسرائیل و تضعیف وضعیت داخلی در مواجهه با این تجاوز، غیرقابل توجیه است.

وی افزود: میهن‌ پرستی یعنی متحد بودن، نه تفرقه داشتن. ما تصمیم گرفتیم در دفاع از لبنان و مردمش مقابله و مقاومت کنیم و نبرد «عملیات محافظ» را به این معنا انجام می‌دهیم.

ادامه دارد ...

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.